در فرودگاه بین المللی بندرعباس صورت گرفت 

استقبال از نایب قهرمان هندبال ساحلی جوانان کشور 



دختران هندبالیست ساحلی  جوانان باشگاه صنایع هرمزگان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند. 
 
به گزارش صبح ساحل، بازیکنان تیم دختران صنایع هرمزگان نایب  قهرمان هندبال ساحلی جوانان  کشور در فردوگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش بانوان استان، محمدکارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان ، فرامرز عیانی مدیر هندبال صنایع هرمزگان ، حسن آئین جمشید رئیس هیات هندبال وخانواده ورزشکاران قرار گرفتند.
تیم دختران صنایع هرمزگان متشکل از بازیکنان موفق و شاخص هندبال هرمزگان دربخش جوانان در دومین دوره در برابر مدعیان خود به میدان رفتند  و با بازی های خوبی که به نمایش گذاشتند تنها با یک  باخت آن هم مقابل اصفهان میزبان در بازی فینال موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی هندبال ساحلی جوانان کشور شدند.
سرپرست تیم هندبال ساحلی صنایع هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : بازیکنان تیم دختران صنایع هرمزگان  ازظرفیت بالایی برخوردار بودند و اگر شانس یاراشان بود یقینا قهرمان می شدند. 
مینا خنفری اظهار کرد: در مسابقه های هندبال ساحلی دختران کشور در اصفهان، بازیکنان تیم صنایع نشان دادند که در حال حاضر از بهترین های هندبال کشور هستند و این افتخار شانسی به دست نیامده است. 
وی بیان داشت: انگیزه بالای بازیکنان و باورهای حقیقی، آنان را در پیکار با حریفان موفق و پیروز نشان داد و امیدواریم دربازی های آینده نیز با همین انگیزه بتوانند قهرمانی را از آن خود کنند.
مینا خنفری گفت: مجموعه هندبال هرمزگان در بخش دختران از ظرفیت بسیار بالایی در سطح کشور برخوردار است که این نشان از انجام کارهای زیربنایی و اصولی در این رشته ورزشی بوده که با تلاش مربیان با دانش نتیجه داده است. سرپرست تیم دختران صنایع هرمزگان با بیان این که رسیدن جوانان ما در درجه بالا در ورزش برگرفته از وجود توانمندی و قابلیت‌های بالای باشگاه ها در استان است خاطرنشان کرد:  نگاه ویژه به مربیان و بازیکنان می تواند در موفقیت هندبال استان تاثیر بسزایی داشته باشد.
گفتنی است رقابت های هندبال ساحلی جوانان کشور به میزبانی اصفهان دربخش پسران نهمین دوره ودر بخش دختران دومین دوره خودرا پشت سرگذاشت.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها